torsdag 10. april 2008

Ting som tyder på at jeg snart skal hjem

* Kalenderen viser at det bare er 20 dager til jeg drar
* Jeg slipper å vaske mer undertøy, for jeg har nok til jeg kommer hjem
* En av baggene mine er ferdigpakket
* Jeg har nettopp kjøpt trillebag så jeg skal få plass til resten av bagasjen
* Rommet ser ut som etter et jordskjelv, men de var ikke så sterke at vi kan skylde på det. Det er nok påbegynt pakking som er grunnen.
* Jeg tenker konstant på informasjonsarbeid, hva jeg må ta bilder av, hva jeg skal si, hvordan jeg skal ordne opplegget osv.
* Venner og familie minner meg stadig på at jeg snart er hjemme
* Arbeidet på senteret går lettere, for jeg vet jeg ikke skal gjøre det så mye mer
* Jeg er litt stresset fordi vi sannsynligvis ikke rekker å gjøre alt vi har lyst til i Lima før vi må dra (men på søndag skal vi komme oss til den fonteneparken...)
* Jeg begynner å bli klar for å dra hjem, og gleder meg til å treffe alle kjente!
* Jeg synes det er trist at jeg snart må dra fra jentene mine
Valentina

Ingen kommentarer: