søndag 7. oktober 2007

Where to begin...

Sitter nà pà en internettkafè i gata jeg og Anne-Therese bor, og har en time fòr det er middag, sà dette blir bare en kort oppdatering..

Reisen gikk bra, ingen bagasje tapt. Ble mött av familien pà flyplassen, ogsà kjórte vi "hjem", altsà her jeg skal bo den förste màneden. Vi bor sammen med en skikkelig storfamilie, noe som er vanlig her. Mor og far, 5 barn i alderen 24-31, og et barnebarn pà et àr og 8 mnd. Skikkelig söt unge, men litt redd for de norske ennà.

Har det bra her, masse spennende/rare/interessante og nye inntrykk, som jeg kommer til à blogge om hver for seg fordi mye er omfattende. Noen tema vil vaere trafikken i Lima, hvordan man bygger hus her, hvordan man holder barneselskap, försteintrykk osv.. Bare à vente, her skjer det mye göy! ;)

Vet ikke hvor mye mer jeg skal skrive for öyeblikket, men det vil komme oppdateringer. Har ikke sà mye tid til à sitte pà nett, men litt pà lördag og söndag skal jeg fà tid til.

Men nà har jeg brukt opp timen min pà internett (som kostet 1 sol= ca 2 kr!) Mye som er utrolig billig her! Hàper alle der hjemme i Norge eller ute i resten av verden har det fint (regner med noen Hald-folk ogsà titter innom litt)

Vi blogges!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeei! Genialt å få høre fra deg! Enda mer genialt at du har det bra foreløpig:) Leste artikkelen om trafikken også; kaos deluxe! Hørtes jo nesten verre ut enn d var i Beijing!... :S... Åh, du får oppleve så mye therese! Kos deg, vi snakkes! :) Klem fra Ingrid Marie

Anonym sa...

Så fltt å høre fra deg igjen;) knall at du har det bra, og at reisen gikk greit;) Klæm Hanne-Lene