søndag 10. februar 2008

Litt bilder fra infield og ferie..

Ble litt skitten i rumpa på grunn av gjørma og regnværet, kan man si...
Bading i fossefall under sykkelturen på infield

Vi fant dessverre ikke en større pizza i La Paz, så den på 75 cm i diameter fikk holde...


Meg på toppen av Isla del Sol, utenfor ungdomssherberget vi lå på.



På båten ut til Isla del Sol.




Meg på båten midt ute på Titicaca, på veg til Isla del Sol





Jeg og Lena bader i den grønne lagunen, som for øyeblikket var brun pga noen dager med regn.






Hele gjengen på sykkeltur i Coroico, Bolivia








Meg med herlig pannekake med banan og sjokoladesaus



















2 kommentarer:

Bente sa...

aah...gleder meg til å oppleve det der selv ;)

Kjetil sa...

mmm!fikk lyst på pannekake. JEg tro jeg skulle slitt med den pizzaen der. Men viste du at her har vi sjokolade, is og banan pizza(heldigvis i mindre størrelse enn avbildet) Ha en fine dag Therese.
kos dere!