tirsdag 25. september 2007

Siste uke på Hald..

Man skulle ikke tro vi har vært her på Hald i snart 6 uker, tida har jo gått så fort! Likevel har man rukket å få gode venner her, på den korte tiden. Vi har bare tre dager igjen på skolen, og jeg må innrømme det er litt vemodigt å skulle skilles fra de fleste, og ikke se dem igjen før til våren. Heldigvis er vi en gjeng på åtte som skal være en måned sammen med i Lima, noe vi gleder oss masse til!

Sånn på det rent personlige plan, for de som følger med der, så fikk jeg meg et nytt søskenbarn for en uke siden, da Vidar (pappas lillebror) og Marte fikk sitt første barn - ei søt, lita jente. De siste to dagene for min del har gått med til å lage en liten gave til henne som jeg tenkte å droppe innom med på fredag på vei hjem.

Nå tror jeg det har gått opp for meg at jeg skal dra om ei uke, men det er likevel ganske fjernt fordi jeg ikke har begynt å pakke ennå. Det blir vel fort litt nærmere når jeg kommer hjem på lørdag. (Foreløpig har jeg ganske fritt program søndag, mandag og tirsdag, så det er bare å si ifra hvis du vil finne på noe før jeg drar!)

4 kommentarer:

Bente sa...

Gleder meg til du kommer hjem jeg:)

Therese sa...

Du er så flink til å kommentere du, Bente! Herlig=)

Anonym sa...

æ vil æ vil æ vil:D

Bente sa...

;)

Jeg er ledig på mandag (skal egentlig begynne å male rommet mitt.. Men tirsdag og søndag er jeg veldig opptatt. Lyst til å komme til meg tidlig på mandag? Så greier jeg å våkne på mandag, slik at jeg kan begynne å male. Lyst til å være med å male? Så kanskje jeg blir ferdig.. Hehehe.. :) Neida, du skal slippe å male. Men gjerne kom tidlig! (Så står jeg opp og får noe ut av dagen)
KLÆM!